.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور احمدی‌نژاد ؛
11 هزار واحد مسکن مهر مازندران به بهره برداری رسید
شمال نيوز: افتتاح طرح های عمرانی، علمی و بهره برداری از 11 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر و بهسازی و آسفالت 100 کیلومتر از راه های روستایی مازندران صبح سه شنبه با حضور رئیس جمهور در بابل انجام شد.
11 هزار واحد مسکن مهر مازندران به بهره برداری رسید

شمال نيوز: افتتاح طرح های عمرانی، علمی و بهره برداری از 11 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر و بهسازی و آسفالت 100 کیلومتر از راه های روستایی مازندران صبح سه شنبه با حضور رئیس جمهور در بابل انجام شد.

 سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران صبح سه شنبه در آیین نمادین افتتاح طرح های عمرانی، علمی و رونمایی از ثبت فرهنگ و آیین های عاشورایی مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، اظهار داشت: در ابتدای فعالیت بنده در مازندران، شاخص اجرای طرح مسکن مهر در استان مناسب نبود ولی اکنون با حمایت وزارت راه و شهرسازی بسیاری از پروژه های مسکن مهر مازندران بهره برداری شده و یا در آستانه بهره برداری شدن قرار دارند.

وی افزود: امروز با حضور رئیس جمهور، 11 هزار و 32 واحد مسکن مهر شهرستان فریدونکنار و بهسازی و آسفالت 100 کیلومتر از راه های روستایی استان آغاز می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه 41 هزارمین واحد مسکن مهر مازندران امروز با حضور رئیس جمهوری بهره برداری شد، افزود: تا پایان امسال 12 هزار واحد مسکن مهر جدید در مازندران افتتاح می شود.

طاهایی در ادامه با اشاره به ثبت 20 اثر از فرهنگ و آیین های عاشورایی مازندران در سفر روز جاری رئیس جمهور به استان، افزود: مردم مازندران نماد دینداری هستند.

وی با اشاره به اینکه سومین کشت برنج در اراضی کشاورزی مازندران در بخش دابو دشت آمل به ثمر نشست، تصریح کرد: هم اکنون 70 هزار هکتار از اراضی مازندران به کشت دوم برنج اختصاص یافته است.

به گزارش مهر،استاندار مازندران با اشاره به پیشتازی این استان در اجرای طرح پزشک خانواده خواستار توجه بیشتر دولت برای تسریع در اجرای این طرح در استان شد.

طاهایی از اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ساری و نوشهر برای اجلاس کارخانجات زباله سوز در این دو شهر خبر داد و گفت: مازندران در حوزه آسفالت روستایی در سالهای اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته ولی هنوز غبار رنج در روستاهای بخش کوهستانی شرق، غرب و مرکز مازندران برجای مانده است.

وی بیان داشت: هم اکنون 50 درصد روستاهای مازندران آسفالت شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1391
شنيدن كي بود مانند ديدن
sahar2dar2 28 آذر 1391
بهشهر تنها شهریه که تو مازندران هنوز پروژه های مسکن مهرش 50 درصدم پیشرفت نداشته !!
من یه سوال دارم از فرماندار بهشهر آقای آلبرزی واقعا شما و شورای شهر بهشهر در حال انجام چکاری هستید؟
بدیهی که با چنین سو مدیریتی بهشهر روز به روز در حال پسرفت میباشد
اخواهشا این نظر بنده رو چاپ کنید (هرچند که امیدی ندارم)
نا شناس 28 آذر 1391
با این گزارش چیز خاضی اتفاق نیفتاد. فقط 100
گفتید: "امروز با حضور رئیس جمهور، 11 هزار و 32 واحد مسکن مهر شهرستان فریدونکنار و بهسازی و آسفالت 100 کیلومتر از راه های روستایی استان آغاز
می شود."
یعنی هنوز اتفاق نیفتاده،تازه اگه اتفاق هم بیفته در مقابل استان های دیگر که با حضور رئیس جمهور کارخانجاتی در سطح ملی با بکارگیری حداقل 500 نفر به طور مستقیم و 2000 نفر به طور غیر مستقیم که مازندران هیچ کاری انجام نگرفته. آقایان نمایندگان استان شما چقدر راحت از کنار این موضوعات می گذرید. اگر ایران جهان سومی است مازندران جهان دهمی است.
آقای استاندار چیکار می کنید؟؟؟؟!!!! شما که در دوران 3 رئیس جمهور استاندار بودید چرا مازندران را به این وضع کشیدید؟؟؟ لطفاً یا خودتان یا روابط عمومی استانداری برای روشن شدن موضوع و افکار عمومی جواب بدهید.
نا شناس 28 آذر 1391
با این بوجه آسفالت انشاالاه جاده ساری لاجیم که علاوه براینکه جاده ای بزای روزمبادا تهران به ساری خواهد بود وچندین روستای مانند قارنسرا پاشاکلا شلیمک امام زاده علی مرگاو رسکت ...به منطقه محروم دودانگه متصل می شود در برنامه استاندار قرار گیرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.